« Home

Thursday, January 06, 2005 

baru nak start...poyos...

assalamualaikum....sori sori dan sorii.....aku dah lamer tak melayan lak blogger nih....bukan aper...aku ni dah takde streamyx, pakai dialup sembab cam sial jee...pastu sibuk dengan urusan mempertingkatkan kecekapan minda menyerap ilmu...(baca: stadi lerr)....cube tgk last entry aku...9 Mac 2004...PEERGGHH!!...aku sebnar maleh gak main blog blog nih...walaupun aku suke sebnarnye menaip panjang...cube aku takut takde idea je....tapi bile check tengok, makin banyak bebudak layan, pastu aku ni lak, asyik melepak kerumah kodok je...tumpang pc die, surf dan donlod memacam bende, aku rase...hmmm...mmg patut aku sekali sekala up date le menatang nihh...kesian kodok, macam aku lak tuan empunye pc nih..hehehe...tapi tuler, komp die yang paling power kat jalan langsat nih..gen tak sepower die..bulue pon...brahem...huhuh...pian??:P...
sebnarnye aku stayup nih...almaklumlah, semalam lepas kelas NA aku qadha balik tido aku sampai mentari menghilang...giler lagha...la ni dah start ngantuk balik nih..abis lerr...harap kul 11 nanti aku pi emt ler...kot kot mr zarar nak bincang soklan test last week ker...esok lak aku ader test ekonomi...haram langsungs fahamsss habesss...esok gak nak kene antar assignment pn zurina...wcdma...tak start lagi nih...abis lerr...argh copy paste le kang...okeh kemdian aku sambung lagi..kalau aku datang lagi ler kat sini...aku kene bergantung dgn drebar aku (omar) sebab aku retisss habesss drivessss....BAGGGAIIMAANAA?? wassalam...

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Previous Posts

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date