« Home | pulang dengan penuh bergaya...huhuhu...Is terpera... » | Geng Clickers, 2nd trip » | makan pon terpaksa duk atas lantai...punyele pack... » | permandangan jejaka kacak dibelakang nun dalam bi... » | bersama celebriti terkenal Louisa Chong...serius ... » | antara shaggy dan yus....saper paling kacak...he... » | shaggy bersama...emmm tak nampak lerr...orang hal... » | setelah kekenyangan maka blahler kami dari jentayu » | sarap dulu kat jentayu seblum bertolak... » | le tour de la tmnet clickers...ahakss.. »

Sunday, February 06, 2005 

celcom ada dimana-mana...

assalamualaikum...hhhuhuhuhuuu.....memandangkan ari jumaat lepas kepala otak aku dah benak giler setelah menjawab 2 kuiz berturut-turut (NA dan CN)...maka semalam ader gak mase nak bersuka ria dan berpoyo-poyoan...Celcom telah mengadakan Football Inplaynerr kat KUiTTHO...memacam acara yg diorang buat, antaranye Walk-a-Hunt, EPL Playstation, Human Fussball, Bend it like Beckham &Header like...ntah saper...tapi aku cumer masuk Walk-a-Hunt jer...sparring dgn Pak Ya...kitorang ditugaskan menjawab soklan2 berdasarkan klu yang bersepah dalam kampus...kebanyakkannyer teka nama blok/pejabat/fakulti...of coz, jawapannyer memang unsangkarable...ntah manerle diorang blh reka-reka camtu...yg PS tuh main Winning 11 yg merupakan game bola PS (dan PC) yg paling realistik,kalah FIFA series...tapi oleh kerana aku lambat pi tempat tuh, nama aku dah kene delete...huhuhu...tapi jejiran aku cam Rashid pon boleh kuar awal, padahal die banyak gak tindik aku mase main kat rumah...heran aku...Fussball lak...giler arr, kene ikat kat palang...dah le takleh gerak kedepan/belakang...main rembat je...Najib gak hero dalam sepakan penalti...tp kecundang gak...huhuhu...aku header nak masuk lubang pon payah...asyik tanduk balik ke orang yg baling kat aku jer...memang sengal tul aku hari tuh...petang tu lak ader Uni-League...KUiTTHO vs UTM...result...kite KALAH 3-2...memang hampes tgk game tuh..padahal 1st half leading 2-1...ape dah jadi nih? cam Arsengal lak...malam tu lak ader seni pertahankan diri dari semua persatuan yang berkaitan...tapi kitorang tak sempat tengok sebab pi melantak kat bengkok dulu...chess...ape ape hal, hari tu memang enjoy gilerr...tapi yang tak best nyer, tak menang prepaid....waaaaa...jowan bleh lak menang pen, Rashid bleh dapat tangan dgn keychain...aku...dapattsssssss....poyo belaka...

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date