« Home | Electronics DIY Part III - Repair Headphone Bunyik... » | Electronics DIY Part II - Dari Bluetooth Internal ... » | The Quest for Mobility - N00bie's Prelude » | Electronics DIY Part I - Membuat PCB Sendiri di Rumah » | Inspiring Mode » | Flood - The Aftermath » | UTHM Submerged! » | Beyond Critical Level » | What should I do? » | Flood - Back to Square One »

Sunday, March 18, 2007 

The Quest for Mobility - Rabunkah Aku?

(gambar kemdian...alar, sekeping je lagipon :p)

markah lulus 42/50...hmmm


kalau xlulus kena amik lagi test...hmmm

kalau nak lulus kena stadi...hmmm

so..stadiiisssss

- gambar 'stadi'

maybe ramai yg beranggapan yg test ni bagaikan kachang yg masih bersama kulit..myself included...niler jadinyer...bace sket dah nak tido...camna nak jadi pemandu berhemah?
memandangkan mmg xstadi ape, maka mase pergi sane, bawak sekali arr buku nih, boleh kot belek2 dulu semuka dua...

aku datang bersama saing kelate yg minggu lepas, bersama 2 orang lain..kali nih sampai sane kul 9pg tp dah pack cam ape ntah...perghh sure lame gile nak tunggu turn nih...daftar ajelah...ramai yg xbawak buku pon, maybe dah cukup ilmu dihati barangkali..aku bace2 gak arr...belek2 papan tanda...gambar simpang...peraturan 2,4,12 saat...D.A.D.A...sistem kejara...warrghhh!!%$(@%*^$@)Q%. (mujur minah baju merah xde kat sini...fuhhhh)...sambil2 tunggu, aku intai2 gak dicelahan kertas penghalang tgk bebudak jawab cemane..ade mamat yg jawab cukup2 mase 1 jam..die dapat 72%..uik??..aku perati gak kertas yg menutup cermin ni yg merupakan kertas result bebudak yg seblum2 nih...satu per satu fail (kalau yg lulus xkan die tampal kat cermin kot?)...36,32,40,38...uik cam susah je...then tengok mamat2 dan minah2 yg kuar dari bilik test sambil muke monyot jer...dah termakan phsyco dah rupenye aku...tapi muke kene berperasaan tenang...

dalam kul 1.00tgh (4 jam tuh!) baruler dapat masuk bilik ujian...starting biasaler, ujian buta hati..eh, buta warna..ni nak habaq ni..ramai bebudak (aku sorang kot), kalau amik test, exam, quiz, tutorial ke ape, manele bace arahan pon..aku pon same lar,tengok sekali imbas pastu tekan next aje...hampir2 membawa padah..aku boleh jawab sume nombor2 & huruf yg tertera...lps setiap satu jawapan dipilih aku tekan NEXT..jawab,next,jawab,next..part ni mmg pantas arr..sampai la tetibe die ulang balik dari mula...aiii?? dah jawab kan tadi..ropenye NEXT (dan PREVIOUS) adalah utk skip soklan just in case kalau terrabun seketika..lps pilih jawapan, kene tekan SUBMIT baru jawapan divalidate...warghh tinggal 2 minit je...xsangka yg aku ni bukan rabun warna tapi rabun button tekan (mujur xde test pasal nih)...xpe pantas2..mujur sempat..

seterusnye jawab 50 soklan nun arr...hmm..hmm...hmm...ok siap, ade 15 minit lagi..nak semak ke haa?? ahh submit terus arr...aku terase konfiden membuak2 lak...so, melihat result...

"Tahniah, anda telah mendapat 92%. Sila dapatkan slip keputusan anda dikaunter."

wohoo...46/50...boleh tahan gak...(tp jamal kate die dpt 48..cisst xberjaya potong rekod die)...aku xperasan lak aku ade silap tang subseksyen mane...tapi apepun, alhamdulillah lepas..mujur ape yg aku bace ade byk masuk gak...tp sayangnye, yg si member saing kelate tu xlps lak...39/50 (78%), sikit lagi tuh..yg lagi 2 orang saing tu lagi malang,langsung xleh amik test..ade problem apentah kat institut..hmm...oklar, tamat cerita-ceritun saya disini..

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date