« Home | baru nak start...poyos... »

Thursday, January 06, 2005 

hahaha hampagass...

warghhh penat aku taip blog tapi terdelete la pulak....terpaksa aku taip balik...anyway, aku ni masih merempat kat rumah kodok lagi, tak balik-balik sejak petang semalam....pagi tadi aku tak gi emt disebabkan aku dah ngantuk tahap cipan lalu terbongkang jugak le aku sampai ke petang...warrghhh ponteng kelas, ape nak jadi...ingat ari tu dah nak insap...insappsss habesssessee....mujur kelas nos petang tadi batal...si nadia ade anta mesej...(tapi masih dikesan ade aura merajuk kat dlm mesej tu semenjak aku 'menipu' die....huhuhuhhuu :P)..sekarang aku dah sangap giler lepak kat sini....nak baliikk..nak balik...tapi takde saper boleh anta aku ketika nihh....sumer sibuk dgn hal memasing...si gen tengah join aragorn dan gandalf pi berperang menentang nazgul dan konco-konconyer...si bulue dan kodok baru abis session 'sepetang menjadi kurt cobain',ntah aku bantai je bukan lagu nirvana pon diorang main...si pian baru balik dari menyepak terajang bola dan sedang mencari akal nak menghalau aku...brahem?? donlod 'por' kot..aku? teka ler ape aku buat la ni (kalau itu pon tak tau, memang korang bangang!!)....tenang betul diorang...esok ade exam masih lagi bersahaja...assignment lagi...aku tak buat lagi maa...wWARRHGHHHH!!!huhuhuh.....weii aku tak bleh la kalau surf berturut-turut, jadi cepat bosan...kalau nak seronok surf, aku kene peram 3-4 hari baru ade idea ape tujuan nak surf....so sangap lah aku ketika nih..OMAAAA!!! cepat amik aku!! aku rindukan tilam katil aku (tilams habess, tikus pon tak berani nak bersarang)...aku rindukan pc aku, nak main game serta dengar lagu2 ganazz...aku rindukan bermanja-manja dengan sianak kucing drogba (ari tu mane ntah menghilang, jangan kene lenyek, udah...)...paling penting, aku nak STADI dan nak SIAPKAN ASSIGNMENT!!! (bagus tak plan aku?)...dah dah cukup..wassalam..

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Previous Posts

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date