« Home | lepak digerai street soccer selepas game » | mengambil gambar dirumah usang...nampak tak ader ... » | masing-masing berehat seketika setelah berentap... » | penat gilos setelah melima ringgit bulue (player r... » | sempat lagi menatap kamera tatkala bebudak lain be... » | player-player yang kacak berkumpul seblum game...  » | tengok!!! tengah menyelidik maklumat berguna diint... » | takleh feed blog kat prenster...hampes.. » | huarrrghh ngantukk... » | Ar'sengal'!!! »

Thursday, January 20, 2005 

Futsal!!! hohohohhoo

assalamualaikum....fuuhh penat siot bermain futsal buat pertama kalinye kat BP nihhh pada malam semalam (rabu, 19 jan 2005)...tempat nih pon baru je bukak, so bebudak ni semangat giler le nak main..maunye cecah 6-7 keta...maser nak pegi, aku follow keta mamak...giler arr cam pelesit..main lumba keta ala NFS lak..ni sebab chewat gak ler yang pressure kat belakang...anyway,kitorang tempah satu court je tapi main gilir-gilir arrr dalam 10 minit...start dari 10.30mlm sampai 1.30pg...lamer giler tuuu...team pakai belasah je masuk...tapi aku join team bapak, yang terdiri dari lan n ammar dan saper ntah...tapi sakit siyot lutut aku nih...ader sekali aku nak tackle bola dari oma, die punye lutut berlaga dgn lutut aku...mase kene tu aku tak terase sangat, buat macho je...lepas membuat larian pantas serta percubaan2 menarik...'krekk'...adoi....menyengat lak...terpaksa aku sub....tapi itu sekejap je...pastu aku masuk court balik on next game...jadi keeper yang tak penah bolos...hahaha..(padahal memang takde orang shot aku..)...next, aku jadi striker...dah banyak dah skill-skill ala Henry dikeluarkan cume finishing takde...reasonler, lutut still injured lagi..tapi yang paling tak dilupakan bahawa Shaggy Henry berjaya score 'dua' gol terus on one shot...camna tuh? hasil assist dari lan, aku merembat dengan rakusnya bola tu ke arah bulue yang jadi golkeeper ketika tu...MASUK CELAH KANGKANGNYER a.k.a 5 RINGGIT...pastu masuk gooolllll.....yahoooooo....apeda aku nih...ade sekali sebelum gol tuh...aku dapat peluang open gol tak masuk...boleh kene tiang pada jarak 2 cm jer dari gol...warrghh...tapi ape pun, rumusan dari game malam tuh..memang best...dengan muka-muka baru yang tak pernah main pon ader...cam gen...giler misterios...mamak a.k.a. ane pon cemerlang giler malam tuh...score berape bijik...giler arr...jai lak terrer gile jadi keeper...boleh le ganti roy carroll...dah abes futsal, kitorang lepak kat gerai 'Street Soccer' kat jalan omar...alaa, yang dekat 1001 malam tuu...saje duk lepak minum-minum sambil memfitnah sesama sendiri dan membuka gosip...huhuuu...ntah nanti aku citer lagi le kot..nah tengok gambo-gambo yg aku upload...nak banyak lagi, bleh mintak aku..tak pon bulue, lan pon ader amik gambo gak...chow!!

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date