« Home | Ar'sengal'!!! » | Drogba....In Remembrance... » | sekejap je mase berlalu.... » | What's on your mind? » | kami sedang tunjuk-tunjuk beberape layang-layang ... » | kamal n ayie...dua jejaka kacaks yg menjadi dalan... » | sham n oma dengan gaya makan pizza yang tersendir... » | menarik cheese dari pizza dengan penuh kenikmatan... » | Pizza ke pizzass?? » | ho ho hompos... »

Monday, January 17, 2005 

huarrrghh ngantukk...

hehhehehe takde mende ler nak tulih...saje je dah ader depan komputer....nak buat aper lagi?...aku la ni kat depan pc kodok (takde orang lain dah..)...nampaknye kodok makin maju dalam dunia animenyerr..ader Platonic Chain dengan Futari...bagus bagusssss....rambang mata aku nak melayannyerr...bulue ader Grenadier dengan Smash Hits...gen lak ader..hmmm tak selongkar lagi pc die...anime dalam simpanan pon tak terlayan lagi nih...takpe dienyer syarat, AMIK DULU LAYAN KEMUDIAN...hehehhe...setelah seminggu mempoyokan diri, kini kitorang 'kembali ke sekolah'..pagi tadi aku ader lab CN...buat time tuh & antar on the spot gak...takler susah walaupun ader satu masalah kecik...dua workgroup takleh ping sesama sendiri walaupun dalam Network Neighbourhood bleh nampak...mengapa yekk?? petang tadi kelas CN lak....Pn. Zarina memulakan topik baru (bab 5) dan buat kuiz bab yang tuh gak...itu disebabkan beliau melihat pelajar-pelajarnyer masih tak hilang lagi mood bercuti dan merewang tak tentu pasal...hah bagi kuizz...amik ko!! (amik aku lerrr...)...aku tak reti jawab...atau ayat yang sedap sikit...JAWAABSSSSS!!...biar jelah...aku tak balik rumah kerana malas nak jalan balik..mengefollow ane n gangs ke rumah depa...aku spot si bapak & konco-konconyer makan kat aked so aku join ler...giler buat 'kenduri' tak ajak aku...zan, eli, yus, jai, ammar,jamal,lorrey n bulue ader skali...ops, shida pon ader (awek bulues)...aku makan tosei planta...lamer tak pekena mende nih...apatah lagi lepak reramai bersama kengkawan serta membuka gosip...abis melantak lepak rumah bapak...pastu datang sini....begitulah alkisahnyer...POYO TAK CITE AKU HARI NI? :P

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date