« Home | What's on your mind? » | kami sedang tunjuk-tunjuk beberape layang-layang ... » | kamal n ayie...dua jejaka kacaks yg menjadi dalan... » | sham n oma dengan gaya makan pizza yang tersendir... » | menarik cheese dari pizza dengan penuh kenikmatan... » | Pizza ke pizzass?? » | ho ho hompos... » | sangap sangap sangap... » | goodbye forever.....sob sob... » | Gambar drogba 2 »

Saturday, January 15, 2005 

sekejap je mase berlalu....

assalamualaikum...hari ni dah sabtu...dah penghujung cuti rupenye yee....rase sekejap sangat la pulak..iyelaah, kalau buat perkara lagha je memang kejap je abis...kalau tang buat perkara ibadat, amal sumer tuh...perghh...berat sangat le pulak..:P..tuler manusia zaman sekarang nih...ape nak jadi niihihh.....ceh aku pon same gak...kate orang lain pulak...huhhuuh..la ni, bebudak rumah aku sumer dah sampai...kecuali jowan...huh, maner pulak si raksaksa ni merayap...tak balik lagi dari ganu nun ker?? kalau buat kenduri pon, ajakler orang datang sekali...huhuuhhu....takpelah, biar aku conquer lama sikit bilik nihh...hmmm...fantasy football kembali!! setelah 2 minggu takde game EPL (sebab FA cup), maka kali ni aku dah tune habis player-player aku utk menentang musuh-musuh serta mengumpul point-point yang ader....ranking aku la ni masih 21 from 48 team yg main..point 1711..giler arrr, dari 1st game sampai la ni tak berubah banyak pon...paling tinggi aku pernah dapat pon 10 pastu cepat je merosot balik...ni sebab performance suku season aku teruk gilerr....berape puluh berape belas je dpt...aku target kali nih nak dpt top 15 ler, nak potong yg 1st...dah 2231 point...boleesss habesss...setidak-tidak pon, target aku nak potong JOWAN (GR-team)...hampes tul...sikit sikit die berjaya memintas aku...pastu tinggal jauh lak...jaga ko...kombinasi player aku minggu ini ialah FWD: Henry (ARS), Lua Lua (POR), Huckerby (NOR)...MID: Ljungberg (ARS), Downing (MID), Francis (NOR), Barton (MAC)...DEF: El Karkouri (CHA), Young (CHA), King (TOT)...GK: Almunia (ARS)...kamoonn team Azzaeff!!!

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date