« Home | goodbye forever.....sob sob... » | Gambar drogba 2 » | Gambar drogba 1 » | drogba nazak!!! » | 'merdekaaaaaasss'!! » | hahaha hampagass... » | baru nak start...poyos... »

Monday, January 10, 2005 

sangap sangap sangap...

heran lak aku...biase kalau balik rumah yang rase sangap sebab takde mende nak buat...nih kat paris pon boleh terase sangap lagi...iyelah takde member sparring lak...aku sorang je yang stay kat rumah nih...kalau campur jejiran tu, memangler ade...si najib tak balik lagi, tgh 'menulis huruf abjad terakhir berturut-turut' (pepaham jelah maksud aku :P)...rumah seblah..tak pasti saper ader...wahid kot??tapi si rin, petom stay ler...diorang nak balik camna...tiket plane diorang sama dgn duit makan aku satu sem!!...ni yg aku rase aku nak balik gak...so utk mengelakkan dari sangap, aku akan bawak balik dvd anime bebanyak dan layan puas-puas..hehehe...oh ye, pasal anime, aku masih tak tgk lagi NARUTO 116-117..tak sabar nak tgk pertarungan antara Neji dgn mangkuk lelabah nun...mungkin bulue tak donlod lagi so tak dapat pi amik..(ceh,cam aku 'boleh' amik...driver aku takde :P)...takpe, aku harap ayie akan donlodkan episod yang tuh, dan kalau sempat 118 lerr...hehehe...so aku la ni layan lah dulu 2 anime yang dah lame kuar, tapi takde mase nak layan maa...sibuk dgn urusan harian...
first, aku ade layan GREEN GREEN...aku weng skit jalan cite die camna tapi lebih kurang camni...ader segerombolan pelajar pompuan dgn sorang senseinya ade cam rombongan belajar ke kaneno academy, yang khas utk pelajar laki je..hero cite ni ialah Yusuuke, bersama 3 member kamcengnye yang poyo,Bacchi-Gu (mamat boroi yg otak kotor memanjang),Tenjin (kejenye melantak nasi je..) & Ichiban Boshi (perasan hensem padahal hensemsss...asyik dgn kitab cinta die je)...yg trip pompuan ni lak ade Futaba (awek cun tp anti laki :P), Wakaba (adik Futaba, dgn kaktus misterinya), Sanae (budak kecik yang sakit,makan ubat je keje..), Reika (spy dari future..jap lagi aku cite) dan Chigusa (sensei yang..emmm, power..hihhi)..nak dijadikan citer, sorang minah tetiba muncul nama Midori dgn destinynyer nak bersama Yusuuke selamanya..dulu diorang cam ader janji nak sehidup semati, pastu ntah sbb cinta terlarang time tuh, diorang bunuh diri tp diorang di'reborn' semula pada mase future..tp si Yusuuke dari abad 21, Midori nih abad 31..so Midori patah balik masa semata-mata nak bersama Yusuuke..tapi malangnye Yusuuke dah tak ingat sape Midori..Reika ni cam 'messenger', pon dtg dari future nak spy si Midori tuler...tuh yang complicated tuh...ok cukup sinopsis disini..baik korang layan je, ini citer kelakau..tp awas!! ade terlampau byk unsur-unsur 18 tahun ke atas, so sape yg sensitip, tak yah tgk..tp ni kire ecchi yek, bukan hent...
next, ONEGAI TEACHER..hmmm..ni lg ngarut sikit tp lelama okler...seorang alien dari angkasa lepas turun ke bumi pastu menyamar jadi cikgu..jgn risau, cikgu ni cun gak,bukan cam alien workshop..namanye Mizuha Kazami..tujuan die turun sbb nak bersama dgn sorang pelajarnye, Kei Kusanagi..kire dienye love for the life lerr...Kei ni lak ader sakit 'standstill',sejenis koma yg kekadang menyerang die kalau die sedih/kecewa sgt..yg paling lama die kena selama 3 tahun, dari umur 15 tahun ke 18 tahun..tp badan tak membesar gak,tu sebab die skolah dgn memember 15 tahun gak...tp die tak bagitau kat orang lain pasal nih..citer nih biasakle, pasal couple antara cikgu-pelajar...pahit manis suka duka sayang gaduh...sumer ade...so saper yg jiwang2 disaner blhler layan...carre gak...
okehlerr anime lain masih byk dlm simpanan,& masih byk aku tak amik dari gen lagi..nanti aku review kemdian..choww...

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date