« Home | hahaha hampagass... » | baru nak start...poyos... »

Saturday, January 08, 2005 

'merdekaaaaaasss'!!

assalamualaikum....shaggy kembali lagi...akhirnye, cuti pertengahan tahun sudah tiba...start dari 8 - 16 jan 2005....time nilerr masenye aku nak qadha balik segala tido, games, tengok dvd, anime dan lelain aktiviti-aktiviti lagha sebanyak mungkin...hehehe....serius doohh..baru semalam (jumaat) aku terpressure dgn 2 bende: tugasan dan test...jenuh aku stay up nak siapkan assignment tu...dah le aku je yang buat,nk harap ahli group aku yg lain...cheestttt...harappsss...jenuh nak siapkan seblum 4:30ptg...mujur sempat antar...dengan bantuan naz gak...pastu balik serious ngantuk gilerr....betul-betul tak larat....nak stadi pon takde mood...harap nota ekonomi je print...bacaasss habbesss...pastu tido sampai 7:30...exam start kul 8....kat dewan pon berape kali aku tersengguk-sengguk...giler arr dah le soklan haram tahuuss habesss..mampusler, kalau dapat separuh pun mujur...tak tauler mr yusmady nak komen aper, tgk jawab merapu semacam je...dah le LAPAR, seharian tak makan!!!lepas exam balik terus bongkang..priority kepada tido dari makan sbb mmg dah berat sangat mata nih...tapi pagi tadi awal gak aku bangun, semayang subuh..(Alhamdulillah)...omar dengan murah atinye memblanja aku sardin kosong dan teh tarik kat wak bengkok...rezeki murah gak aku nih..heheh..si lan n wady dah bertolak ke masum...pakya kuar dating dgn yan..hari ni ingat nak kuar bp, tapi ntah terhilang lak mood nih...main game jelah ekkk...esok bebudak sume balik...aku tak tau lagi nak balik ke tak...kalau balik pon mesti takde bende nak buat...lagi ler sangap...tengok ler camna, kalau tak balik stay dgn najib...pastu balik time raye haji pulak...tak penah lagi cuti raye haji aku balik sepanjang kat kuittho nih...mungkin boleh try time nihh...hmmm

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date