« Home | sangap sangap sangap... » | goodbye forever.....sob sob... » | Gambar drogba 2 » | Gambar drogba 1 » | drogba nazak!!! » | 'merdekaaaaaasss'!! » | hahaha hampagass... » | baru nak start...poyos... »

Wednesday, January 12, 2005 

ho ho hompos...

assalamualaikum...hari ni aku dah tak kesunyian lagi...si oma dah balik ke sini malam semalam....kesian die, lambat sampai...katenye radiator bas bocor...huhuhu...mujur takde ape ape kan? dengan kewujudan oma, pagi tadi berjaya gak aku breakfast dibengkok dgnnyerr...kenyang gilosss...huhu...aku dengar kabonyer yang team bola kuittho dah terkandas di quarter....kalah 4-0 dgn UIA...hmmm camna jadi gitu yek...kuat beno ke UIA tu (yg ditindik UTM 5-1 dulu)...ataupun bebudak kite kurang 'alim' lg...hehhe sori soooriiii....kang tak pasal pasal aku kene blasah lak...korang dah berhempas pulas, nak buat camna...kalah menang adat perlawanan...harap korang ari tu mmg main sungguh-sungguh ler...tak cam player m'sia lwn indon nun (yg tuh, cite lain lak..)...tapi nampaknyer housemate aku si lan n wady tak merase le pingat masum nun...dah last year kan?...hmmm abah call, katenye tiket bas n train dah abis menjelang raye haji...satu alternatif tinggal ialah beli tiket plane...aku sbg anaknye yg best ni menyetuju shj...hehehe...lagipun, dah lamer tak merase naik plane nih...kali terakhir ketika berumur 4 tahun kott?? (mase balik dari new zealand ke sini...)...tp mesti mahal kot, nak bawak sefamili lg?? takpe sekali sekala...one in a while...abah pon dah penat asyik drive je memanjang...nak harap kat anak yang 'sorang' nih (yg tgh taip blog ni)..sampai biler pon tak tau...ade mase lapang tido, tak pi amik lesen...pastu la ni nak bergerak pon susah...slalu suruh oma antar...aku rase aku bleh mengaku bahawa aku ler satu-satunye budak BVC yang RETISSSS bawak sebarang kenderaan...bikin malu jerr....huhuhu...hari ni aku ade satu misi...nak merapatkan jurang persahabatan terhadap 'seseorang' yg berenggang sejak seminggu lepas...nak kate aku yg salah boleh gak, sbb aku yg 'kencing' die...tapi die amik serius sgt, pastu buat perangai ngade-ngade lak...tu yg aku tension nun...tulerr antara perangai yg paling aku nyampah sekali...harap die faham...start hari ni, aku nak clarifykan sumernye...kasi jadi baik sedia kala...korang doakan aku yek..:)

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date