« Home | huarrrghh ngantukk... » | Ar'sengal'!!! » | Drogba....In Remembrance... » | sekejap je mase berlalu.... » | What's on your mind? » | kami sedang tunjuk-tunjuk beberape layang-layang ... » | kamal n ayie...dua jejaka kacaks yg menjadi dalan... » | sham n oma dengan gaya makan pizza yang tersendir... » | menarik cheese dari pizza dengan penuh kenikmatan... » | Pizza ke pizzass?? »

Wednesday, January 19, 2005 

takleh feed blog kat prenster...hampes..

aii teruk gak rupenye blogger nih...sebnar sejak sekian lamenye aku try try dan try...last lasti jadi tray jee...aku takleh feedkan blog aku yang best nih masuk friendster...maksud aku, dekat profile, ruang RSS Feed tuh biler aku isi link die pun, tak keluar blog aku kat profile nun...heran tul...ni sebab gara-gara Blogger setkan ciri nih dalam Blogger Pro jer (yg kene bayo...)...leceh betul...website blog yang lain cam xanga.com & livejournal.com boleh lak buat...free lagi tuh...even aku guna Feedburner.com pon masih tak jadi...ni yang terase aku nak tukar web blog lain nih...tp aku dah banyak tulih sini, sayang la pulak...mungkin aku buat dua copy je lah...selain tuh, aku ader kesan gak yg Blogger nih cube nak mempromote perkhidmatan dari kompeni lain...walaupun tujuan die 'murni', tapi agak menyusahkan pulak jadinyer...sebagai misalannyer, nak upload gambar dalam blogger mane bleh guna dah icon Upload Image / File kat atas nihh...die kater kene guna software Hello dari Picasa.com...so aku guner je lah...memanglee bagus...tapi tuler, bagi 1st timer gune blogger nih mesti tertanye-tanye camna nak upload gambar...atau camna aku boleh upload gambar selama nih...aiiii so kengkawan yg nak upload gambo tu, guner ler Hello yeee...

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date