« Home | My Friends' PSM2 presentation » | back to normal... » | goblogob » | miss you, ramadhan...welcome, syawal... » | YAYY I'M FREE!!...NOT! » | busy...busy...busy...zjfdjiaofhhlfh » | berbuka posa di padang ragbi... » | R.O. yg makin sedap (dan murah) » | Ramadhan, we meet again... » | Streetcar »

Sunday, December 04, 2005 

Jamuan Meche

assalamualaikum...

baru tadi aku ade task baik munye...jadi cameraman aksi ganaz & terlampau...hahahah...xdelerr...Pakya dah recruit aku suruh rakam party diorang sebagai kenang-kenangan arr, sempena bebudak diorang dah nak grad...yg dah abis pon dijemput sekali gak...so aku ni kenalar menyamar jadi budak Mekanikal merangkap Elektrikal, dtg menyemak ke Garden Hotel yg bertaraf 3 1/2 bintang (1/2 tu aku tambah...) dan amik video diorang...kalau aku nak buat hingar kat situ, takboleh lerr...dah le takde kaitan dgn aku sgt lgpn jamuan aku dah lame lepas...(tp sem ni xde lak jamuan lagi utk set2 extend...huhuhuuu)...so kat sini aku tunjuk gambar2 yg ade muke kacak aku dah ler...orang lain sikit2 cukup ler...:p

chesst begitu hampagas sekali orang tue nih mengkover aku...camna kekacakan aku nak terserlah? dan cam biasa, Syam dengan gaya trademarknye :p

duduk dulu seblum menjalankan tugas...sementara menanti makanan yg sedang dihidang

aiseh maluler amik gambar aku tgh makan...dah le nasik bersepah...xpe kontrol tetap kontrol gak

ade gaya cam videographer professional tak? lihat postur badan, kedudukan tangan, posisi mata dan kamera...kene ade kesinambungan...wargkakakak...

aku n bewwwak..sorang2 dapat hadiah misteri dari buah ati memasing..aku gak yg xde...huhuu sedey

boyz n gurlz of meche eng...ader sorang lagi jejaka tampan yg tertinggal...yg tgh amik gambar ni lerr...huhuhuu

ciss tulisan punyele panjang, huruf S pon xde....mane fair bebudak 2 org ni ade huruf nama diorang...maka terpaksa amik no 5 pastu kover2 skit...ok what??

aloha shaggy ... time kasih tlg jd cameraman hari tu ...

aku pon dah pulang ke rumah ni.. dan aku nk ckp time kasih byk2 selama ni byk yg kau tlg tengokkan n repair pc aku dan dak2 umah aku ... aku xkan lupekan jasa kau ... hehehe :)

till we meet again. take care

hahah moshi moshi farah...waaaa nak nangis le camni...abis rerakan sorang demi sorang meninggalkan aku...camna aku nak menjenguk rerumah aweks lagi nih...

n thanks 4 the memories...

Leh jenguk umah aku Shag .. JENGUKS???
wei mcmane nak byr CD ek ???
ntt dlm mase tdekat ni maybe aku singgah umah Najib..... tp nak ke umah ko aku xTAU MANE ???

Post a Comment

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date