« Home | Farewall Dennis, our legendary Dutchmaster » | Nonie kawin!!! » | Bolllarr Lagi » | bola loba loba » | after one month of emptiness... » | ...And the loser of the year award goes to....ARSE... » | nothing, just...nothing » | Good Luck 2 Me...and 2 U...and 2 Evryone!! » | Sleep Well Tonight » | Faltered.... »

Tuesday, July 25, 2006 

Giliran Dzack lak kawin!

UPDATE (August 3rd) - walaupun bini Dzack bernama Farhana, aku mendapati bahawa Dzack memanggilnye Farah, bukan Hana cam aku tulih kat bawah nih...sape nak tgk gamba kawin diorang bleh cek kat http://faidznfarah.fotopages.com/...Toye & Aida pon ade blog maaa, silelar visit http://aidafiqs.blogspot.com/...ade byk petua2 romantik & jiwang yg boleh dipraktikkan oleh mereka2 yg baru nak berkecimpung dalam bidang ni (cam aku,wargh!)..BTW, mmg ade yg memotong trilogy katik...azmir pon kawin 13 ogos nih...ni yg poning kapla eden yg mane nak pi dulu nih...:p

assalamualaikum...

baru seminggu kenduri nonie, maka pada hari ahad lepas (23/7/06), maka kali nih saudara kita Faidz a.k.a. Dzack/Dezek/Dzzzdddzz (bunyi karan) pula membuat majlis perkahwinannyer dgn saudari Farhana...kalinih kedatangan geng STARian 959 lebih ramai dari nonie, sekitar 40 org kot...muka2 jarang nampak pon tetibe muncul jugak (ke aku yg selalu xdtg kenduri org? kate org lain lak :p)...antara special appearance ialah Yan, yg blah time F2 dulu...anyway, cikgu Julie (our Physic teacher) pon dtg jugak, terkujat gak aku...aku nih bukan dikalangan pelajar famous baginyer berbanding bebudak lain yg die kenal, tp rasenye dah tentu die tau student2nyer sendiri...time bebudak berumun setempat & aku salam2 dgn diorang, tetibe diorang mention name aku, blank aku seketika...rupenye cikgu Julie sedang menanya nama aku yg sedang xperasan die ade kat dpn mata je..aku hampir 'tersasul' nak hulur salam (nasib baik sempat cover, salam org lain) pastu dgn cuaknye bertanye "aaa...apa khabar?" "khabar baik.." balasnye diikuti dgn gelakkan rerakan taulan...hampes.com btul..yg lelain tuh biaselah, Dzack tgh bersantap bersama Hana dimeja santapan...Toye best man lagi tuh...boleh ler terbayang sket camna Toye kawin dulu yg ramai xpi tuh...

rupenye kamera Nikon Kalut tuh mmg Digital SLR..aku igt analog (film) je sbb dulu mmg pernah die beli jenis tuh (xtau cap ape) sbb Kalut xde komputer nak uplod gambar digital...so dah ade 2 dalam posession Kalut kamera mahal..tp budak yg tersangat berkecimpung dlm fotografi cam die sgt xde masalah...bebudak pon nak cube test try cemane memegang seketul SLR (aku xtry lagi),sure terase best...kamera die yg paling byk amik gambar so sesape yg xpuas tgk gambar kat sini boleh mintak kat die...aku nih mmg xtgkp byk mane pon...bebudak lain pon ade digicam gak yg mengandungi lebih byk gambar kawin nih dan juga gambar kacak aku, nak kene mintak nih..dlm digicam aku, satu je muka aku buat appearance (gambar reramai)...huhuu sedey..

so begitulah...slamat berbahagia wahai Dzack-Hana...lagi sebulan lak, kenduri Katik...nak lengkapkan trilogy bebudak kawin, kecuali kalau tetibe ade orang lain lak potong line Katik...huhuhu...Wassalam...


- Dzack & Hana...Toye merupakan best man Dzack...tidaklah bermakna best girl Hana tu bini Toye lak...hahaha...(lek Toye, gegurau je)

- aiseh sowee Dzack, terkandid lak...bini tgh xready lagi...berpeluh2 muke Hana (awek pegelap muka cam lawa je :p)

- haa ni baru betul...gambar sang suami menyuapkan makanan kpd sang isteri...mesra gitu..

- shot meja santapan disudut lain lak...parent Dzack kot kat seblah sana nun

- ni gegambar sebahagian rerakan kat kenduri Dzack...males nak bg caption setiap satu...tgk jelah...

- Selain Dzack & Hana, ada seorang je lagi jejaka yg kacak sederhana melampau...yg pandang direct kat digicam nilerr...yg lain mata melilau tgk kamera lain...

- bonus! Ask menunjukkan baju yg sepatutnye dipakai time Gath'06 yg terpaksa dibatalkan oleh organizer (Lann) atas kesibukan tugas penting..carre gile baju nih...aku pon dapat gak walaupun xbayar..huhuuh (hutang dgn Lann sbnarnye...nanti aku keje aku setelkan lerr)

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date