« Home | Another emcee’s Experience » | A review: Between four-point-O and Trans-Imax » | Emcee's MC » | cissttt....SESAT! » | membulah di kenduri po'li-mawarni,terengganu, kuan... » | Life of a Husband and Wife:Live...(sort of) » | Into Oblivion (Reunion) » | Eectronics DIY Part IV - handset pakai power charg... » | nak tipu pon cover2 sket arrr....warrghh!!! » | 50kg to 50.00001 kg....darn!! »

Saturday, July 28, 2007 

Uik!! bawang yg sehaatttt...

Assalamualaikum...sepanjang bulan nih mmg banyak giler kenduri kendara kendari memember bersepah disekitar pelusuk Mesia nih...tapi satu persatu aku terlepas (atau saje melepaskan diri...gile xde duit maaa nak travel memanjang)...Bulan ni aje dikenalpasti 4 rakan taulan STARian dah sampai seteru...Danny Jendol, Haidar Lim Tat, Rujhan Kandos dan yg terakhir (utk bulan ni lerr) ialah sahabat sehouse sedorm seyellow, Mr Mohd Amin bin Mohd Hanafiah a.k.a. Bawang (tp name gelaran ni xberape lekat..nasib baik ko ekkk)...

Tp kan, mase aku dtg kenduri Amin ni yg berlangsung kat Parit Jawa, Muar, mmg dapat diperhatikan bahawa beliau memang membawangkan diri..gile bulat rupanye maupun perut...ahhaha jangan mareee Mr Amin...anyway, aku kalau xkerana si Aznan Boden yg amik aku kat BP, maybe yg ni pon aku tak pi gak...sbb aku pon baru tau last2 minit je nih...mujur Mr Nazlan Kachak (Jambu) yg call aku kate Boden keje kat sini...dah lame pulak tu, xnak bagitau aku oooooo...saje ngelat xnak blanja aku le nihh....seorang entepreneur yg berjaya membuka ladang ternakan kambing dan lembu yg sihat dan segar...

emm ape lagi ek...ohh ye, kedatangan rerakan taulan..selain Lan dan Boden, incik abang long kite, Mr Helmi Azri a.k.a. Arie Elephunk membuat special appearance menjadi tukang kipas Mr Amin...kelass gitu...aku sendiri dah lame xjumpe Arie nih, mau dah 4 tahun kot..kemdian lagi sekor mamat yg sesat dari hutan kalimantan, mr nyamuk aedes juga dtg menyebarkan wabak..haha..last sekali incik kutel..xtau sape lagi lps tuh..ops xlupe juga tukang paparazi, Mr Helmi jugak tapi bukan kembar Arie kerna beliau lebih Kalut dari biasa...hahaha...

bolehke aku mencecah kapasiti Incik bawang? suatu misi mustahil...

antara kaki2 redah...nyamuk (bukan pacik tuh, yg baju biru tu ar..'kecik' ati nyamuk), boden weeii kadet laa kadeeettt....lan, ampun lan, jgn usha aku camtu...cair plak aku kang...warghhh!! :P

yaaa itu dia...lupe lak aku nak perkenalkan nama bini Amin...beliau adalah Miss Aliza Aini binti...aise lupe plak...sori2...nnt tolong bgtau aku sape ekk...gadis ayu umpama Alizee berjaya memikat hati nurani Amin..huhu

abg long si tukang kipas juga mahukan shot2 yg kacak bergaya...

sori la incik paparazi...kan itu tugas kooo...(walaupun mmg ade gambar ramai2 dgn Kalut, tp brader yg tangkap tu maybe xsehebat Kalut...lut, aku panching baeekknye, mane DSLR yg dijanjikan tuhh?? :P)

aku ingat kat geng JJK UTHM je kaki2 bulah...rupenye mamat 2 orang nih lagi xbleh handle..tengok gaya orang borneo tu pon dah cukup...apatah lagi si abg long...mujur jag tu air bandung soda, bukan tebu :p :p hihiiihiii

yaa adik2...incik Kalut dgn kamera Nikon DSLRnye...gile xbrani aku pegang...dgr kate Kalut syg sgt sampai kalau ade sape2 tertinggalkan cap jari kat badan kamera tuh, die tuntut 3 bijik lagi yg macam tuh...huhuhu

ni mr kutel dan aweks..orang dah nak balik die baru maiii...xpelar, same2 tolong bulahkan nasi minyak...

Sile jenguk sini kalau nak tgk banyak lagi gambar Amin-Aliza..semoga jodoh berkekalan dan dirahmati Allah selalu, Insyaallah...

Setelah selesai sesi kunyahan, maka masing2 pulanglarrr...tp Boden ade plan baeeekkknye...oleh kerna beliau sukakan pantai, maka kami pon melepak menghirup udara pantai di Pantai Minyak Beku...xde ape2 sgt pon, bukannye bole mandi...tp xpe, saje nak feel kejap...time2 niler incik Maram12th call nk dtg jmp aku tp aku xde kat rumah la pulak...org suruh tunggu xmau..xpe, aku pahammmmmm sgt...hepi sungguh ko ekk.jgn lupekan payung aku nnt sbg supporter no1 ko, okeh incik Maram12th..hahaha...

abang Boden yg kacak tampan menawan...awwww...BARIS, BARIS SEDIA!!

tp abang Shaggy ni lebih kacak sket lagi larr...xyah sedia2 dah..mmg sedia sederhana melampau...hahahahah

beluncas ni terjatuh dikepala aku time aku minum2...aku terase geli semacam je kat rambut...mujur aku xpicit2 lak kat atas kepala aku...

Meh jenguk sini lak...chalos!!!

This is the most stupidest thing I have ever saw.

Post a Comment

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date