« Home | One Week of a Researcher's Log Book » | Your Guardian Angel » | You're Hired! (We're Just Mocking You :p) » | Aktiviti BP Mall - Bukak posa di Pizza Hut & Menja... » | My Nike Advert » | CCTET '07 » | Seven Years » | Miss Once.Miss Twice.Miss Thrice? I Dare Not To... » | PECIPTA '07 » | Uik!! bawang yg sehaatttt... »

Thursday, November 29, 2007 

Perihal Kawin Bulan 11

Assalamualaikum...

Izinkan aku utk menipu tarikh bagi mendapatkan bulan November yg ketiadaan sebarang entry..Ape? Xleh? Tipu dosa ehhh...bagus, pengetahuan agama anda masih lagi baik...perlulah dijaga elok2 tatkala diakhir zaman nih, ramai orang dah alpa..

So still, aku nak ade entry di bulan 11...bile difikirkan, actually mmg dah lame aku bercadang nak tulis dalam 2-3 minggu lepas...nak cite pasal jalan2 cari makan di kenduri orang...cite keje aku kat TM..cite2 jiwang ala2 Jamal (aku pon ade gak, terase berlegar2 di fikiran diudara terkenangkannya yg sedang bercuti dr tugas2 memartabatkan anak2 bangsa :) tp rasenye xde sape yg nak bace so xyah tulih dulu)...tapi memandangkan aku lebih suke melangutkan mase sambil cari web2 proksi yg masih blom diblock kerna semata2 nak access friendster dan sewaktu dengannye, maka tertangguhle hajat nak tulih awal2...

Originally, aku mmg cantum entry ni byk2 tapi cam panjang sgt lak, so aku asingkan la jugak, dgn membubuh pada tarikh2 yg berbeza, sumenye tipu2 belaka...harhahrrharh2..

****

Tahun ni mencatatkan tahun yg PALING BANYAK member aku yg dah beratap tingkap..bak membe2 UTHM, geng STAR hingga ke kanak2 rebina SKTK...of coz, mmg aku terase yg umur 25 tahun ni mmg tahun kritikal ygmane xle dikategori sbg mude sgt, dan xjuga tua sgt..meleleh gak tgk diorang dah berbini & beranak walaupun mmgle boleh tumpang hepi sambil amik berkat..apekan daya, walaupun faktor mental cam dah anytime aje (ye kerrrrrrr, kene training lagi ni), faktor fizikal (bukan dari segi cacat anggota badan) atau psikologi yg masih banyak jauh kebelakang..misalannye nak kumpul duit dan harta utk mase depan...org lain dah ade headstart atleast 2 tahun, aku baru footstart dlm arena kija mengija...praktikal actually..duits pon adess le sangatttss..sbb lagging semata2 aku xkisah sgt, tp bile terkenangkan pihak dialik sane yg terseksa jiwa raga menanti, isk isk..ceh, ayat cam koyo jer (koya + poyo = koyo..nak sebut ‘poya’ cam xsedap lak)..

Kite start dgn membe STAR...seorang member kamcing seYellow yg suke main cucuk2 perut bernama Firdaus Kamaruzaman @ Maos dah charted service aku sbg perakam awal2 utk harinye pada 11 Nov..so sehari sblm kenduri dah kene turun Klang dah, amik aktiviti malamnye iaitu tadarus..esoknye plak, kene tolong merewang di tmpt kenduri..ish ish sudah lari dari tugas asal nih..


Seperti tertera digambar atas, tuala (beserta bunga RM1 itu) bertujuan utk lap2 tengit badan setelah memasang khemah dan menyusun meja..vidcam tu lak (Maosnye..akunye dah barai lerr :p) utk merakam detik2 manis larr...mamat seblah aku ialah Butet, fanat MU dan England yg pastinye berkabung kerna team kesayangannye xmasuk Euro..next ialah Nyamuk, then Lim Tat serta bininye (nampak separuh je)


Ketara sungguh badan si Briee Gerrard dicompare dgn Nyamuk...adakah Nyamuk byk telah slimming pil dan minum susu LF serta memakai sut peramping badan..Brie yg nak kawin bulan 12 ni byk sangat minum weightgain kot...xyah minum dulu arr, tunggu yg naturalnye bulan depan...

Krew batch 39 yg gi kenduri Maos-Ila (Fadzilah) sebyk ni..uit, Rhino ade dtg awal and blk awal.semua gambar courtesy incik Irfan @ Rubber..

Minggu seterusnye, 18 Nov...giliran rakan seBVC aku lak..gadis cilik, comel dan manja ini bernama Nadia Yahaya ni bole dikatekan aku sgt rapat dan acapkali berhubung jugak, selain dr Rin n Petom of Samadz Community...Nad ni jugak menjadi ‘bridge’aku dgn ghadies2 BVC yg lain sbb aku nih jenis yg menggeletar lutut dan urat saraf bile nak berborak dgn pompuan..byk kali gak push aku suruh rajin stadi n bg nota sume tp aku still gak malas..kalau Nad majuk boleh tahan gak arr, usually aku mmg handleless dgn situasi nih (aku nih koyo lelaki macho, so pujuk memujuk ni bukan opsyen yg aku akan buat :p)..oleh yg demikian, gosip2 liar oleh org lain ttg kami tuh dah lali sgt aku dengar..so bagus gak ko dah kawin ye Nad..huhu..

Pasangan bertuah Nad ialah incik Helmy..niler satu2 je gambar yg ade muke pengantin baru...yg lain2 tuh...

...ialah gambo Incik Gen yg telah mengambil banyak ruang frame digicam aku pada setiap shot...so xcukup utk pengantin...sile tgk site nih utk membuktikan kate2 aku nih..tp Nad ade jurukamera die sendiri, cek koleksi diorang di sini and sini

Patutnye ade satu lagi perihal kawin pada minggu seterusnye (24 Nov) & kali ni membe zaman kanak2 ingusan lak, Nurul Faizah namenye cenggitu..rapat tu xrapat mane pon tp kenaller gak, dari kelas sebelah aka rival pada ketika tuh..Yana yg bgtau pasal nih & ajak follow gak...tp aku rase, kalau xkenal sgt & xjemput direct nih seganler nak dtg...so...huhuuhu...xlengkap jugak kehadiran 3 kenduri dari 3 generasi berbeza :p

penipu tarikh handalan! shahiran!

shagy..buat la entry utk wedding bapak..at least dpt la aku tau...sbb aku teringin nk pergi..huhu ..tapi tak kesampaian...

sabau2...mmg aku tgh tulih..maunye bulan dpn aku uplod..ahahha

Post a Comment

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date