« Home | Follow » | Forum perdana hal ehwal islam... » | I'm 24-7 accessible...sort of.. » | exam lagi dan lagi dan lagi... » | The stats said it... » | Air? ades habessss...(28 Julai 2005) » | Issues...Issues...wargh! (July 25th, 2005) » | Here By Me (July 22nd, 2005) » | Bengkel Penerokaan Kerjaya (16 Julai 2005) » | Seven-Eleven, 24 Hours...The start of my new day (... »

Monday, August 29, 2005 

Konvokesyen...bilelerr aku pulak...


asssalamualaikum...minggu yg lepas dah start dah pesta konvokesyen yang ke-4 nih...start sejak khamis ari tuh sampai rabu, sebab nak sambung dengan perayaan hari kebangsaan...so ape yg menarik pada tahun ni? aku rase,IMHO, pesta ni paling tak meriah berbanding yg lepas2...mengapa ek, aku pon tak berape pasti...tp yg ketara sangat aku nampak ialah, bile tapak gerai beralih dari parking depan utk lecturer cam tahun2 lepas, ke padang latihan golf kat ceruk mane kat belakang nun....kalau dari luar, orang yg lalu lalang tak nampak kemeriahan die...nampak sunyi sepi aje....even kat tapak gerai tu sendiri..cam best abesss...the same thing every year (tapi itu memang diexpected, kan?)...bagi aku, 1st konvo gak yg paling meriah...mungkin sebab die 1st time, sume budak tgh jakun2 lagi, so sumer aktiviti time tuh dikira best....kalau tahun ni, yang paling best pon, kewujudan 'KFC Mobile', sebuah trailer yg mengandungi ayam2 kentaki...kalau trailer ni lalu je, dienye asap tu adalah bau ayam, menyebabkan orang lain yg hidu bau ni perutnye terus mengikut rentak irama metal...rase cam nak hijack je trailer tu, pastu bawak balik, makan puas2...hahaha...lagi satu ade konsert ntah ape-ape ntah...aku tak layan konsert sebegini, tapi aku mendapati artis2 yg datang sume stok2 'kutip' je...tak kenal langsung...dah le tu, siap ade artis pompuan yg datang nak
perform, tp kene banned sebab dikatakan seksi
sgt...padan muke...tapi keesokkan harinye, ade nasyid lak, tapi cam kene 'boycott' lak sebab bebudak sumer lebih suka tgk Mentor final kat rumah :p..kesiaaann..ok cite lain lak,hari jummat ari tuh,dah ramai bebudak graduan datang...dari kalangan ahli rumah aku + jejiran aku ade 6 orang -
lann, jowan, ayie, ela, tikah, petom...ade yg dah keje, ade yg tanam anggur...tapi apepun, kitorang tumpang gumbira gak arr atas kejayaan diorang...harapnye next year kitorang lak...insyaallah...mase hari konvo bebudak electrical pada isnin yg lalu, aku masuk ke dlm kuittho...itu 1st time aku masuk pd waktu pagi...aku nak jumpe set2 seangkatan dgn aku...dan mempunyai 'tujuan' lain sebnarnye, tapi tak kesampaian (akan diciterkan pada blog diatas..:p)...yg aku sempat salam, jumpe n cakap...shahul (wakil 1st class honor utk BVC...cayalaa),
eja,padil,chedet,suresh,nara,arther,jenny,chiong,petom,majot,na
dia...yg lelain cume dapat perati dari jauh je...memasing nak bergambar dgn famili n friends...penuh sesak dataran siswazah nun...walaupun hujan renyai2 sekalipun sanggup diredah, asalkan dapat merakamkan kenangan disini...mungkin utk kali terakhir kot...sebab bebudak sibuk nak keje, takde mase sangat nak dtg sini lagi...emmm...nanti arr aku taruk gegambo konvo tu kat sini...aku nak mintak dari bebudak yg amik gambar dgn aku sebab aku sendiri tak bawak kamera time tuh...tapi gambar pepoyo aku aderle kot...saje nak merasmikan dataran siswazah yg berubah wajah...

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date