« Home | Tense moment in Samads Community » | Smile In Your Sleep » | bodoonyer IE » | Firefox Extension yg aku pakai.. » | StumbleUpon rocks!! » | Save Paper, Save Earth! » | Blog pon ade spam? » | I've lost a 'memory'...darn... » | tercabar kredibiliti aku sebagai blogger...wargh! » | penat gilerr!! »

Friday, September 30, 2005 

4-in-1 blogs!

assalamualaikum! :)

sejak internet takde sejak hari sabtu sampai selasa, banyak bende yg melibatkan hal-hal keonlinenan terpaksa ditangguhkan...antaranye, utk rerakan housemateku...mencari wang melalui tenet a.k.a. studiotraffic...sehari tak surf bagaikan kerugian sebanyak berjuta-juta ringgit (walhal seposen je utk 200 site :p)...lain-lain lak, cam aku...nak tukar player fantasysports epl pon susah...patutler point merundum jerr...haa yg ni lak,bloggers...banyak gak menatang nak tulih...heiiishhh okeh...aku nak tulih blog yg panjang gile babes nih...sile baca dengan penuh ketekunan ...

JUMAAT, SEPTEMBER 23 2005

malam nih ade Malam Bahasa Antarabangsa...acara ni kirenye kemuncak kepada minggu bahasa yang berlangsung dgn pelbagai aktiviti menarik...so segala macam jenis bahasa yg berentap nak buat persembahan...tak berentap pon, sebab malam tu bukan pertandingan...ceh...aku ade gak tolong secara tak langsung dalam bahase jepunnyer video...kak ani yg mintak tolong..so aku menunjukkan skil2 adobe premiere ku yg tak seberape kat die...kak ani nih mmg fast learner, aku baru tunjuk A die dah perabih sampai Z dah...so mudah skit keje aku sebnarnye (hehe aku dah angkat bakul ko, bile nak open table lagi? hehehe)...selain tu, jiran aku syam mencari hero cintan dalam bahase mandarin lak...pergh tak tahan mamat ni, mmg romeo...sanggup korbankan mata demi cinta kpd aweks...warkakaka...yg lelain tu, biasakle, ade german, korean, french, spanish, arab dll...ntah, aku tak tau nak cite ape...tgk gegambo ni jelah...


seat VIP special utk kitorang kat atas...tuh amoi pakya pon termasuk sekali...


syam sedang merayu doktor agar aweknye boleh nampak semula...


...dgn mengorbankan matanye sendiri...pergh tulus sugguh cinta nih...kuikuikui


aweks jepuns menari-nari....


...mengikut irama dendangan minah japang ni...lagu utada hikaru "first love" lagi tuh


khas utk koopai...kalau terrer try translate arr...hahahahaha...


language unites people...


bergamba bersama hero mandarin, si romeo 'mata bute'...


...pastu dgn penari japang....


...then penyanyi spanish lak


teringin gak nak 'bersatu dgn alam'....jadi matahari, awan...hihihihi

SABTU, SEPTEMBER 25 2005

nothing much...cume ade xm kenegaraan je...tak stadi pon, terus redah je...lek ar, dah open book, bawak ler segala macam buku yg ade...tp tu org lain ar, aku cume bawak buku modul dgn nota powerpoint lecturer aku je...jawab 2 soklan dlm mase 3 jam...so, aku ape lagi, menggoreng arr....soklan 1 sampai 6 page...soklan 2 sampai 4 page...pergh..tp isi tak tentu lagi mantap ke tak...huuhhu belasah je larr..

AHAD, SEPTEMBER 26 2005

setelah sengaja bagi alasan injured utk sebulan lebih...akhirnye hari ni aku turun padang semula nak main bola...aku rase care ni lebih berkesan dan menyebabkan aku lebih terserlah dalam menunjukkan skill2 aku yg terpendam selama nih...hehehe...bukan ape, setiap kali aku turun, mesti form punye, dan hari ni aku dah score sebijik melepasi benteng pertahanan yg kukuh ala2 chelsea..heheh...tp oleh kerana aku dah kene tackle lalu injured lagi...maka lps ni aku akan rest utk lagi sebulan seblum aku jadi henry semula...warghkakaka...

KHAMIS, SEPTEMBER 29 2005

hari ni ade 2 perkara yg berlaku...1st ialah presentation kenegaraan aku...pergh gile cincai je buat...tak prepare langsung...aku pon cakap tergagap2...iyelar, rehearsal kepende xde, on the spot je balun...kitorang buat cam ala parlimen, debate pasal "cara menangani peristiwa 13 mei daripada berlaku lagi"...kalau group2 lain memanjang je tayangan video sumer...sume berlakon nak masuk tv...tak fair arr, bukan dikire present pon...kalau tunjuk video, kalau ade slack boleh berlakon balik...takde rase cuak...hisshh harapnye dpt markah tinggi sikit atas -keberanian bercakap spontan- warghh..

selain tuh, kebetulan lak mende ni berkait dgn kenegaraan (walaupun tak berkaitan dgn presentation diatas)...hari ni kitorang "dipaksa" utk mengundi...almaklumlar, kan hari ni sumer IPTA pilihanraya nak pilih calon MPP...kalau mase 1st 2nd year dulu selambe je nak eskep undi, ataupun nak buat undi rosak...kali ni takleh dah, dah pakai teknologi beb...undi online...takleh nak main pangkah2 besar2 dah...yg tak bestnyer, undi kejadahnye kalau kene isi kad matrik gak...gile tak rahsia langsung...walaupun aku tau die nak check sape yg dah kuar atau tak kuar undi...aku dgr sape yg tak dtg undi, kene kompaun rm100 ataupun subjek kenegaraan bagi fail...yg pernah lulus pon kasi fail...aii,macam2 lerr...


inilah die bukti kitorang ngundi...slip pengesahan yg kene bawak utk dicheck oleh pak guard...kalau takde, takleh kuar..kene perambat balik suruh pi undi...


pamplet yg disebarkan...inilah ciri-ciri MPP "pilihan kami" yg kitorang kene 'checkbox' kan...>:P

hemm bagos shaggy dah menceritakan keSANGAPannya sepanjang takde line sebentar.
modem terbakor katenye..dah kene charge mahal giler(aku tak tau beraper).
mase malam minggu bahase tu aku kat umah je malas pi pasal huJAN.

aper lagi nak komen.
takde dah.
bai.

sronok weh korang kat sane...bergambar dengan hero cite jepun...wargh...wargh...wargh...jeles lak aku ....siap buleh jadi si bunga matahari lagi....huahuahuahua...macam mana pun...enjoy lar korang selagi buleh enjoy...nanti dah keje dah tak leh nak enjoy dah...student life lagi best life orang dah bekerja...huhuhuhu....sedih aku...

Dear Tuan Shahiran,
Ape yang terjadi pada makhluk yang tidak keluar mengundi di muka bumi KUiTTHo nih???

Naper senyap jer tarikh pengundian..
I mean dia X heboh awal²...
aku dgr ko kne marah...
kui kui kui kuittho......

Tu berlakon jer...
Real me, aku tak wat cengitu...
Ntt mcmane nak bace buku Heat Transfer Shag...

Post a Comment

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date