« Home | I've lost a 'memory'...darn... » | tercabar kredibiliti aku sebagai blogger...wargh! » | penat gilerr!! » | Shaggy's Guide In Creating a High Quality DVD-Video » | Konvokesyen...bilelerr aku pulak... » | Follow » | Forum perdana hal ehwal islam... » | I'm 24-7 accessible...sort of.. » | exam lagi dan lagi dan lagi... » | The stats said it... »

Monday, September 12, 2005 

Blog pon ade spam?

aku dah mule perasan dalam blog aku, ade comment dari 'Anonymous' yg ngarut2 yg nak mempromote2 website, bisnes, suruh beli barang etc...walaupun aku ni open terhadap sebarang komen, kritik, komplemen dsb, tapi yg stail2 camni yg menyampah...aku memula perasan kat blog Ammar dulu arr...igatkan memember die yg tulih...hebat lak boleh speaking english..tapi diorang pi promote website yg bukan2...hampes...pastu aku tadi dah terkena dgn menatang haram jadah ni...so aku dah delete dah pon, takde pekdah lak...

agaknye ade ke spam protection utk blog? kalau mail dah ader, camna nak buat utk blog? takkan nak mendisable comment? tak syok arr, camna bebudak nak kutuk ke ape...entahlerr...

dah dah....aku nak buat assignment signal...dah kul 2:10 pagi...dah le kelas signal pukul 8 pagi...pastu lak, hari ni hari yg paling pack tahap cipan punyer...wargh again!

UPDATE: rupenye masalah ni takleh baru sangat...boleh check kat http://en.wikipedia.org/wiki/Blog_spam kalau nak tau lebih lanjut...

lancau sungguh...aku BARU je uplod entry nih..dah ader blog spam...takpe, yg ni aku simpan buat sample kat korang...

haha..masalah yg sama. menyampah gak aku ngan anonymous tuh. penat delete :(

Post a Comment

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date