« Home | Shaggy's Guide In Creating a High Quality DVD-Video » | Konvokesyen...bilelerr aku pulak... » | Follow » | Forum perdana hal ehwal islam... » | I'm 24-7 accessible...sort of.. » | exam lagi dan lagi dan lagi... » | The stats said it... » | Air? ades habessss...(28 Julai 2005) » | Issues...Issues...wargh! (July 25th, 2005) » | Here By Me (July 22nd, 2005) »

Monday, September 05, 2005 

penat gilerr!!

assalamualaikum...sekarang ni mmg dah patut cuti seminggu dah...tapi mengape aku still melepak kat parit raja pon aku tak pasti....kengkononnyer nak siapkan psm...siappess!!...banyak masa aku dihanyutkan dengan mengdonlod dan surf je...walhal pada sebnarnya, aku dah sampai satu tahap dah bosan nak mengadap menatang tenet nihhh...kalau time takde dulu, punyeler tenat, dienye sangap bagaikan terputus dgn dunia luar...emm...petang tadi, entah camna aku boleh terpikir nak tunjuk skill2 Thierry Henry semula a.k.a. turun padang main bola...dah 2 bulan aku 'bersara', injured le katekan (reason munasabah sepanjang hayat)...mungkin banyak masa aku yg lepas2, aku sedang pulun nak siapkan DVD nun...mungkin juga pada hari ni dah kire sampai peringkat sangap tahap cipan, hatta cipan pon tak sesangap sebegini...lantas dengan kelajuan mach 5, aku mencapai baju arsenal away merangkap jersi cipan pongkes yang tertulis 'Kluivert 9' kat ampaian belakang, beserta trackbot aku cap mizuno (2-2 pakaian ni pon bersangkut kat belakang sejak 2 bulan lepas!!!:p)..dengan boot adidas aku yg begitu berkilat bersilau gemerlapan sekali (memang padanler, lame tak bersentuh!), maka off to the field...pakai sock, boot terus main dgn rerakan yg hehari turun..takde stretching2 dah, tak terpikir pasal cram ke ape...dah le tu, aku tadi tak makan lunch pon...lapar nak mampus...tu yg tak fit @ tak form gile babes nun...cepat giler pancit...memula jadi defend dulu arr...setelah dibolos 2-3 gol, maka mencube nasib sbg striker (kan ni position asal aku?)...cam boleh on je duduk depan...siap cube2 assist + membuat percubaan menarik...hehehe..tapi balik mmg letih giler...rase nak pitam pon ade...setelah tala air kat water cooler HEP, maka pulangler kami sumer...lutut aku ni rase cam bengkak lak..nampaknye terpakselah esok2 aku kene bagi reason injured lagi utk selama 2 bulan...:p...poyos...esok luse tulat harap aku balik rumah arr...

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date