« Home | survey » | BVC 1st Reunion Party 2006 » | The Longest Journey » | Telok Kechai : 12 Years Later » | Roadside » | Giliran Dzack lak kawin! » | Farewall Dennis, our legendary Dutchmaster » | Nonie kawin!!! » | Bolllarr Lagi » | bola loba loba »

Saturday, October 21, 2006 

SHRMZB

Assalamualaikum....xtau ler kalau korang sempat baca ke x nih...sume orang dah sibuk dah nii....nak bungkus baju2 nak balik kampung...nak uli2 tepung buat kuih...nak tebang buluh buat meriam...sume2 tulerr...

sorile kalau 2-3 minggu xde ape yg menarik ade kat sini...masa xmengizinkan utk tangan menekan butang papan kekunci nih...mmg terase ade mende je nak tulih...xpelar nanti bile dah ready selambe je post kat tarikh yg lepas2...nanti raya nanti mesti ade mende best2 gak nak diciterkan so, nantikanlarr entri2 menarik disini...

disini aku ingin menyusun sepuluh jari mengulurkan salam dan meminta maaf pada kalian semua jika ade tersalah silap kata, terkasar bahasa, terhutang duit berjuta2, tersepak terterajang gitu2 arr...sebnarnye, walaupun mmg antara kita ade byk buat salah ni, ade SATU kesalahan besar telah aku buat kat korang sume, rakan2 sahabat taulan sekalian...bile aku kenang balik mende tuh, mmg aku rase menyesal, even smpi la ni...tp time tu (dan even skrang pon) terpaksa juga aku buat...xterniat nak buat salah camtu dgn saje2 jer...harap maybe satu hari nanti korang memahami...

I made a weird decision...Trust me on this, coz I believe it will lead me to a better outcome...Insyaallah"

pada hari ni gak (sabtu) aku akan berangkat dari PR ni dan pulang ke BPP...esok kami sekeluarga akan balik kampung abah di Rantau Panjang, Kelantan & beraya disitu...xsure kalau akan balik Gopeng lepas tu nanti...anyway, andainye korang buat open house, atau xbuat pon, selambe je aku nak datang menyemak ke rumah korang utk beraya, Insyaallah...aku igt tahun ni nak try pergi beraya dgn sendirinye ke rumah rerakannye...tiap2 tahun biasanye mesti akan balik kampung atuk nenek & ditambah dgn kemalasan diri nak bergerak...tahun ni lps balik ke BPP nanti maybe aku nak travel sendiri pusing seMesia...jmp rerakan...naik bas pon naik bas arr...kalau kene menapak jauh pon selambe je...aku kan nak jadi traveller,huhuhu...aku pon nak amik mase utk "soul searching" (ewah) sambil nak cari idea nak penuhkan ayat2 dalam blogger nih..huhu...aku ade cuti yg agak lame sket sblum my very last exam paper subject, so aku akan lepak kat rumah aku dlm 2-3 minggu nih...dlm tempoh ni jugak aku akan offlinekan diri, so maybe korang xkan dpt cari aku di YM (mmg biase xde pon) ke prenster ke ape...kalau nak ajak aku jalan2 ke ape pon boleh gak, utk menghilangkan kesangapan diri...huhu

so ini ajelar yg dapat ku ungkapkan dalam warkah ini...akhir kata,

"Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin"

PS - diharap jangan naikkan statistik Ops Sikap XII, orait!

About Me

  • I'm Shah-Azz, Inc.
  • From Putra Permai, Selangor, Malaysia
  • Excellence Forever...
My profile

Affiliations

    Powered by Blogger

    Innovation delivered

    Get Firefox

    Alternative Browser Alliance

Statistics

Malaysian Time

Your IP Address

Counters

    Free Hit Counter

Locations

Online Users

Your Origin Links

Who Links To Me?

Countries

Education Level

Chatterbox


Secrets Of My Name

Islamic Center

Prayers Time

Hijriah Date